12-4-18 VAN DUBAI NAAR SYDNEY - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu 12-4-18 VAN DUBAI NAAR SYDNEY - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

12-4-18 VAN DUBAI NAAR SYDNEY

Door: BETTY

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

12 April 2018 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

DE REIS VAN DUBAI NAAR SYDNEY VERLIEP PRIMA ONGEVEER 15 UUR VLIEGEN.WEL VERMOEIEND MAAR SUPER OM MEE TE MAKEN. LEUKE FILMS EN LEKKER ETEN STEEDS MAAR WEER. AF EN TOE EEN BEETJE SLAPEN.
AARDIGE EN PRACHTIGE STEWARDESSEN EN PRIMA PLAATSEN AAN HET GANGPAD ZODAT WILLEM ZIJN BENEN GOED KWIJT KON. HET VLIEGTUIG WAS NIET HELEMAAL VOL .

  • 13 April 2018 - 17:11

    Annet:

    Nou, de kop is eraf. Nu kan de vakantie echt beginnen! Veel plezier!

  • 13 April 2018 - 17:57

    Marijke Roeven :

    Hoi lieve Betty en Willem
    Wat een spannend avontuur leuk om jullie zo te volgen. Heel veel plezier saampjes.

  • 13 April 2018 - 18:08

    Trudie Kling:

    Hoi Betty en Willem, al een hele reis achter de rug. Wat leuk dat jullie ons laten meegenieten van jullie mooie reis. Heel veel plezier en vooral genieten!

  • 13 April 2018 - 22:29

    Willy Schellekens:

    Betty en Willem
    Super leuk om jullie zo te kunnen volgen en eigenlijk een beetje mee te reizen geweldig
    Heel veel plezier

  • 14 April 2018 - 02:10

    Herman:

    Hi Betty and Willem

    Welcome to Australia

    Do you have a mobile no in Australia so i can contact you
    mine is 0408441468

    Regards
    Herman

  • 14 April 2018 - 07:55

    Will Van Tienen:

    Geniet er maar lekker van de komende tijd! Dat doe ik ook als ik je verhalen lees!

  • 14 April 2018 - 09:51

    :

    Leuk om jullie te volgen. zou er wel bij willen zijn.
    Geef Tante Joke en Ome Theo een dikke kus van mij, en uiteraard ook aan Herman en Debby?
    Fijne tijd samen!
    Love, Wilma

  • 14 April 2018 - 20:45

    Paula Diekmann:

    Wat heerlijk en goed begin van jullie fantastische reis! Geniet!
    Liefs van ons allemaal :-)

  • 15 April 2018 - 16:44

    Betty En Willem Hölscher:

    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!!
    We genieten weer volop van al het moois wat we zien en wat we meemaken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 24713

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: