14-4-18 op bezoek bij neef Jeroen en familie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu 14-4-18 op bezoek bij neef Jeroen en familie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

14-4-18 op bezoek bij neef Jeroen en familie

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

15 April 2018 | Australië, Sydney

We hebben een super gezellige dag gehad met neef Jeroen ( Jerry) en zijn vrouw Jan, Melissa, Mitchel en vriendin Analise.
Sinds enkele jaren wonen Jeroen en familie in Castle Hill. Een prachtige heivelachtige omgeving met veel groen.
‘Ze hebben een gezellig huis met een prachtige tuin!!
We zijn naar de voetbalwedstrijd wezen kijken waarbij Mitchel moest keepen omdat de keeper geblesseerd was. Het was erg heet om te voetballen ( ongeveer 35 graden) daarna. Naar hun huis en heeft Jeroen met zeeeer veel geduld geregeld dat we de australie telefoonkaart geactiveerd kregen die we gekocht hadden.
Gezellig naar een holland huis winkel/ museum/ restaurant geweest. in Smithfield Het leek een zaans gebouw waarin alles echt alles authentiek Nederlands was. Klompen/ tulpen/ oude tafelkleden/ alles over het koningshuis etc. Ennnn heerlijk hollandse kroketten gegeten, want dat kennen ze hier niet.
de hele familie bracht ons naar ons hotel waar we gezellig onder in de pub heerlijk gegeten en gedronken hebben en heerlijk bij gepraat wat erg gezellig was!!

• 16 April 2018 - 12:35

Jeroen:

Betty en Willem; we hebben allemaal genoten van jullie bezoek!

Het was erg gezellig, en Melissa en Mitchell vonden het erg leuk om familie op bezoek te hebben!

Jan en ik hebben er ook erg van genoten. Wij wensen jullie een fantastische trip door Australië!

Prettig reizen, en tot horens / ziens

• 17 April 2018 - 13:03

Ivo:

Klinkt gezellig.. en fijn dat jullie Australische tel-kaartje het nu ook doet!!

Tags: CASTLE HILL

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.