Di 17-4-18 Met Wies naar Botanic garden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu Di 17-4-18 Met Wies naar Botanic garden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

Di 17-4-18 Met Wies naar Botanic garden

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

18 April 2018 | Australië, Sydney

Wij hebben met Wies afgesproken dat zij vanuit Manly naar Circulair Quay zou komen om gezamenlijk naar de prachtige tuin te gaan.
Het was geweldig mooi.
Prachtige expositie over de bestuiving van bloemen met en zonder bijen.
Heerlijke dag , bij het Opera gebouw gewandelt en lekker wat gegeten, waarna wij weer naar ons hotel( het is erg vies hoor !) om onze spullen vast in te pakken voor ons vervolg . We gaan morgern naar Alice Springs en om 9.30 vertrekt ons vliegtuig vanaf International airporJerry belde nog om ons gedag. Te zeggen. We hebben het zo gezellig gehad zaterdag met ons allen!

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.