Wo 9-5-18. We gaan naar de Australische zoo - Reisverslag uit Alexandra Headland, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu Wo 9-5-18. We gaan naar de Australische zoo - Reisverslag uit Alexandra Headland, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

Wo 9-5-18. We gaan naar de Australische zoo

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

10 Mei 2018 | Australië, Alexandra Headland

Bob proficiat met je verjaardag!

We zitten ongeveer 40 km van de grote Australische Zoo diegene van de overleden Steve Irwing ( de krokodilenhunter die ongeveer 10 jaar geleden overleden is)
Nog nooit hebben we zo een prachtige dierentuin gezien. GEWELDIG!!!!!! Overal loop je tussen de palmbomen! En de dieren hebben het hier zeer goed getroffewn denken wij. Het personeel is erg vriendelijk en loopt veel met de dieren rond op de arm of laat tijdens de voedertijden veel zien van de leefwijze van de dieren en natuurlijk zien we veel leuke dingen.
Steve is in heel het park haast voelbaar aanwezig. Zijn vrouw en kinderen hebben in zijn naam het park in goed beheer en zijn erg gedreven om het voor alle dieren zo goed mogelijk te laten zijn.
Vooral de krokodillen laten ze volop zien . In het gedeelte van Afrika zagen we 6 Giraffen en zeebra’s en zelfs neushoorns lagen te rollen in de modder en hebben een prachtig grote leefomgeving van ik weet niet hoeveel hectare.
De tijgers en natuurlijk de coala beertjes waren zo lief om te zien. Ze zaten gewoon in de bomen te slapen en af en toe zag je er eentje wat blad eten( ze leven van eucalyptes blad.
Kortom super !
We zijn de tassen s’ avonds maar aan het inpakken want morgen gaan we terug naar huis. We. Hebben nog allerlei dingen over en er is net een Tsjechisch meisje met een een Zwitserse vriend aangekomen in net zo’n soort campertje als wij hebben. Zij kunnen alles goed gebruiken en zijn blij met alle spulletjes . We drinken onze laatste wijn op en gaan niet te laat slapen.

  • 10 Mei 2018 - 07:36

    Annet:

    Jeetje, wat een mooie reis maken jullie! En hoe snel gaat het voorbij! Geniet nog even en sterkte met afscheid nemen!!!

  • 10 Mei 2018 - 07:47

    Willy Schellekens:

    Ha betty en Willem
    Wat zal iedereen jullie reisverslagen missen zo leuk om jullie steeds te volgen .
    Geniet nog van die laatste momenten dit wordt voor jullie een reis om nooit meer te vergeten.
    En Willem ik hoor steeds van betty Hoe trots ze steeds op je is
    Lijkt mij echt heel vermoeiend toch een heel andere rijstijl.
    Dus Willem een dikke pluim geweldig.
    Een fijne reis terug
    Liefs willy

  • 11 Mei 2018 - 07:32

    Marijke:

    Wat ga ik jullie reisverslagen missen zeg. Als je dit leest ben je waarschijnlijk weer op Hollandse bodem. Groetjes van Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 24714

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: