zaterdag 21 april olympisch stadion aqua - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu zaterdag 21 april olympisch stadion aqua - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

zaterdag 21 april olympisch stadion aqua

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

21 April 2007 | Australië, Sydney

Gister hebben we Jeroen gebeld omdat hij een hele mooie poster heeft afgegeven van Quantas airlines. Die had een college van hem afgegeven voor mij. Hartstikke leuk. Hij moest in de stad zijn. hebben toen afgesproken dat we samen nog iets leuks zouden doen. Jan en de kinderen zouden het ook leuk vinden. Afgesproken om in het Olympisch stadion te gaan zwemmen.
Leuk idee, dus vandaag weer vroeg opgestaan en naar centrall station gegaan om met de trein naar het Olympisch dorp te gaan. Een gigantisch complex , nu nog want er is al het een en ander verdwenen of kleiner gemaakt. Jeroen(onze vraagbaak) vertelde dat het zwembad al een beetje kleiner was gemaakt, met name de tribunes.
We moesten even wachten tot zij kwamen.
Voor het zwembad is een installatie met filmbeelden en stereo geluid. Pieter van de Hoogenband en Inge de Bruin kwamen langs op het widescreen. Geeft wel een heel futuristisch gevoel. Gelukkig heb ik een oranje t shirt aan, dus ik geef hiermee Nederland acte de precance.
Jeroen herkende mij ook aan het Tshirt .
Binnen waren wedstrijden aan de gang , dus wij zijn gaan zwemmen in het niet wedstrijdgedeelte.
Hartsikke leuk met familie gezwommen. zijn nog buiten gaan zitten heerlijk in de zon. Er liepemn Ibissen buiten en kakatoes.
Alleen deze keer geen regenboog parkieten. Deze zijn geweldig gekleurd rood en blauw. Na het zwemmen zijn we naar de outlet op het Olympisch dorp geweest. Ik heb daar nieuwe schoenen gekocht Groen met een oranje binnenkant, moet nu wel mijn afgedragen Badboys wegdoen. Er zit nu een gat in de zool. Dus met pijn in het hart.....De kinderen zijn erg moe na een dag zwemmen. Het was erg leuk met ze . Na de outlet brengen ze ons naar Litcombe(Jeroen spreekt dit anders uit)Daar kunnen we weer op de trein en afscheid nemen, we zien hen nu niet meer denk ik. Dus bedankt luitjes voor een hele boel vriendelijkheid en gezelligheid see you..
Terug weer in Sydney, naar de kamer, shit iemand erbij, misschien wel twee.
Zullen wel zien, wij zijn nu de oudgediende op de kamer.
Even boodschappen doen .. en hier zitten we weer.


Ria en Ton
Fijn dat het met de planten goed gaat, hoe doen de kleine jonkies van de Sumatraantjes het. Leven ze nog of zijn ze opgevreten. Je weet het maar nooit met Sumatraantjes

Marijke Roeven
Ja hoor wij komen vast wel terug , hoewel we het hier wel heeeeel erg naar onze zin hebben, en de people erg relaxed zijn.

Voor alle collega's , ik denk wel af en toe aan jullie en aan de kinderen, geef ze allemaal maar een flinke knuffel of de groetjes!!!

  • 21 April 2007 - 12:00

    Gonnie:

    Hahaha toch wel fijn dat je af en toe aan ons denkt, ja hoor we geven de kids een lekkere knuffel van jou
    Ik ga me geestelijk voorbereiden nu op de luchtballonvaart die we vanavond gaan maken
    have fun kanjers

    Groetjes Gonnie

  • 21 April 2007 - 12:13

    Saskia:

    Wauw wat zijn er veel wolkenkrabbers bij gekomen.Wij denken dat de wolkenkrabbers in New york misschien nog wel hoger zijn. Leuk om al jullie belevenissen te lezen. Maar ook nog in gedachte met iedereen hiermeeleven. Tjonge jonge wat kunnen jullie veel doen elke dag en nog leuk erover schrijven ook. Knuffels van Niek Leon en Saskia


  • 21 April 2007 - 14:59

    Ellen:

    Wij missen Betty (en Willem een beetje)ook. De kinderen vinden het wel spannend dat de juf met het vliegtuig ver weg is. Alles gaat goed. Wat is het leuk om jullie reisverslag te lezen. Geniet er maar van en kom heelhuids terug.

    Doei
    Ellen

  • 21 April 2007 - 16:45

    Jessica Roeven:

    Nou nou wat hebben jullie het goed is ben jaloers op jullie......
    Even een nieuwtje vanuit het verre Nederland!
    We hebben per december een oma in ons team van de verlengde opvang.
    Willy belde net op met het nieuws dat zij en Cor oma en opa worden.
    Ze is helemaal gelukkig.
    Zie je snel weer en geniet nog van jullie laatste week.

    Gr Jessica

  • 21 April 2007 - 21:04

    Marijke Roeven:

    Hallo outlanders,
    Wist ik wel dat je aan ons denkt en aan de kindjes. Thimo vraagt geregeld naar Betty en snapt niet goed waar ze is.
    Verder is alles prima bij ons en ben ik veel aan het invallen. Is erg leuk maar het zijn pittige dagen. Ben zo ook toe aan een reisje Australie, ga vast sparen. Mooie foto's maken jullie daar, heb je straks een mooie herinnering aan. Hoop dat jullie nieuwe kamergenoten een beetje aardig zijn, anders stuur je ze maar naar huis.
    Ik ben benieuwd naar jullie volgende avonturen. Trouwens heb je nog meegekregen dat Willy eind dit jaar oma wordt. Ze is helemaal hoteldebotel. Ga nu stoppen want ik ben aardig moe. Veel plezier nog en tot schrijfs.
    Liefs Marijke

  • 22 April 2007 - 00:23

    Ivo:

    zozo eindelijk weer ff thuis.. al jullie verhalen gelezen en de foto's bekeken.. klinkt fantastisch en ziet er prachtich uit, ik vond vooral de foto's van de kustlijnen en baaien allemaal er mooi.. en de MACK natuurlijk, ik ben benieuwd naar de rest van de foto's...
    Maar jullie vervelen je niet daar zie ik wel, ik zal zo ook es ff een theekopje inschenken en bij deze proost en geniet er nog maar ff lekker van daaroo... groeten ivo doei doei

  • 22 April 2007 - 08:40

    Jo En RJ:

    Gaaf hoor allemaal, jullie genieten er goed van zo te zien en te lezen! Lekker he, dat reizigersleventje?! Heel veel plezier nog!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 24860

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: