15-4-18 Op bezoek bij tante Joke Claassens - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu 15-4-18 Op bezoek bij tante Joke Claassens - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

15-4-18 Op bezoek bij tante Joke Claassens

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

15 April 2018 | Australië, Sydney

Heeeerlijk uitgeslapen vandaag!!!
Daarna een opal reiskaart gekocht ( een soort OV kaart) vandaag kost het maar 2,90 australische dollar om de hele dag te reizen , en dat komt goed uit want we gaan naar Dee Why naar tante Joke, Wilma haar peettante en de vriendin van ons mam.
we hebben eerst de trein genoemen naar Circulair Quay waar we daarna de Ferry naar Manly namen,. Geweldig op de Ferry prachtig weer, druk , mooi uitzichten . We hebben vanuit Manly de bus naar Dee Why genomen waar tante Joke woont .We waren wat later maar ze vond het leuk dat we er waren. Gezellig koffie gedronken en zitten praten. Ze wilde met ons naar de veteranen Club waar ze lid van is. Wij mochten als introduce mee en hebben heerlijk gegeten, en gezellig zitten te babbelen over de tijd dat zij met ome Theo naar Australie emigreerde en met onze ouders samen optrokken . Gewelig leuk om dingen te horen die wij nog niet wisten. Rond 20 uur gingen we weer met de bus naar de stad terug en via de wijnwinkel weer. Terug naar ons hotel waar we nu heerlijk buiten zitten te borrelen.

  • 15 April 2018 - 17:19

    Will Van Tienen:

    Leuk om jullie zo elke dag te volgen. Veel plezier!
    \

  • 15 April 2018 - 19:12

    Joke:

    Echt genieten zo te lezen! Heerlijk voor jullie!
    En zo lekker warm!!
    xx Joke

  • 15 April 2018 - 20:27

    Janneke:

    Blij dat jullie het zo leuk hebben, en met volle teugen van alles wat jullie zien en meemaken genieten! Nu al benieuwd naar alle foto's :-)
    Dikke zoen van Rob en mij! Xx

  • 16 April 2018 - 10:24

    Betty En Willem Hölscher:

    DANK JULLIE WEL!
    EN JA HOOR DE REST VAN DE FOTO.S ZIE JE VAST NOG WEL.

  • 16 April 2018 - 13:32

    Marijke Roeven :

    Hoi betty en Willem
    Grappig dat jullie vorige week nog in ons kikkerlandje waren en nu al zoveel avonturen beleefd hebben. Ik volg jullie op de voet. Veel plezier nog. Gr Marijke

  • 16 April 2018 - 18:36

    Marcel H.:

    Jeetje, wat leuk om je familie weer te zien.
    Dan is de wereld toch weer groot niet?
    Zo makkelijk reis je niet even naar Australië.
    Geniet er van.

    Hier is het normale leven ook weer begonnen.
    Kellen naar school en ik bezig in huis en in de tuin.

    Groetjes van kellen en mij.
    Ik stuur de verslagen door naar zijn eigen email adres. holscherkellen@gmail.com

  • 17 April 2018 - 13:05

    Ivo:

    Mooie trip vandaag... prachtige foto’s!!

Tags: Dee Why

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 24810

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: