Do 10-5-18 We gaan weer vertrekken naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu Do 10-5-18 We gaan weer vertrekken naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

Do 10-5-18 We gaan weer vertrekken naar Brisbane

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

10 Mei 2018 | Australië, Brisbane

Heel jammer maar ons avontuur in Australie zit er weer bijna op. Ikzelf ben wat weemoedig om naar huis te gaan , maar Willem heeft al weer zin om in onze eigen Citroen te rijden , en wel aan de rechterkant van de wegen.
Het is voor hem wel erg inspannend geweest en hij heeft het super goed gedaan, dikke pluim!! Ikzelf heb twee keer heel even een stukje op de camping gereden , maar het is veel beter en veiliger als Willem het rijden doet.
Nu zijn we opgestaan en hebben met de campingbaas afgesproken dat we om 10 uur van de camping gaan maar de camper voor de uitgang op de parkeerplaats zetten zodat we gewoon op de camping gebruik kunnen maken van toilet, keuken etc. We zij eerst lekker nog een uur naar het strand geweest waar ze weer hherlijk aan het surfen en zwemmen waren. Het water is gewoon heerlijk warm.
Wat een prachtig strand!!!!
Rond 13 uur zijn we vertrokken naar Brisbane om de camper terug te brengen wat zeer voorspoedig ging. We namen een taxi naar het airport en daar zitten we nu te kijken en te schrijven want ons vliegtuig vertrekt om 22.50 . Er zit her iemand heerlijk gitaar te spelen dus zeer relaxed!!!!!!!
Morgenmiddag nederlandse tijd zijn we weer. In Nederland.
Liefs van ons tweetjes uit een heerlijk Australie!!
En met heel veel liefde en dank voor onze kinderen Ivo en Janneke en hun partners Lous en Rob.
Zonder hen waren we hier dus nooit weer terecht gekomen.

  • 10 Mei 2018 - 07:11

    Jessica:

    Goede reis terug en fijn om te lezen dat jullie t zo fijn gehad hebben samen in Australië. Tot 2e pinksterdag als we met zijn alle gaan ontbijten.

  • 10 Mei 2018 - 07:17

    Anke:

    Jammer dat het erop zit. Zelfs ik heb nu een weemoedig gevoel dat jullie avontuur erop zit. Ik voelde jullie sfeer gewoon door de verhaaltjes. Goede reis, dikke kus van Jan en mij.

  • 10 Mei 2018 - 07:28

    Trudie:

    Betty en Willem, wat hebben jullie een mooie reis gemaakt, en wat hebben we genoten van jullie leuke verhalen. Zo maak je het ook een beetje mee, en krijg je een indruk hoe het is daar in het verre Australie. Nu met koffers vol herinneringen terug naar Nederland. Hier zullen jullie nog lang navertellen over de mooie ervaringen. We wensen jullie een fijne en veilige vlucht toe, en tot snel weer.

  • 10 Mei 2018 - 07:43

    Annet:

    Ja Betty, weemoedig dat snap ik wel! Ik hoop dat je veel mooie foto's hebt gemaakt en ik denk dat veel op je netvlies gebrand staat! En Willem, lekker relaxen en genieten van alle vliegtuigen die jullie nog zullen spotten en een goede terugreis!!

  • 10 Mei 2018 - 08:10

    Rien:

    Wees welkom!!
    Pas op ze rijden hier rechts en het is hier heel druk

  • 10 Mei 2018 - 09:23

    Janneke En Rob:

    Lieve papsie en mamsie!
    Blij dat jullie zo genoten hebben! Morgen sta ik jullie met open armen op te wachten op schiphol! Fijn om jullie dan weer te zien en een dikke knuffel te geven! (Verdrijft de weemoed misschien n beetje ;-)
    We hebben genoten van al jullie verhalen hier op de waarbenjijnu, naar nog veel fijner om ze morgen in het echie te horen! Geniet nog van jullie vlucht! En tot morgen! Dikke kus van ons!! ❤️

  • 10 Mei 2018 - 10:53

    Conny:

    Aan al het goede komt, helaas, een einde.
    Wat een top reis. Schatjes van kids en aanhang hebben jullie, dat ze jullie 4 weken op pad hebben gestuurd.
    Leuk in zo’n camper hè, heerlijk vrij gevoel.
    Goede vlucht en tot gauw.


  • 10 Mei 2018 - 12:42

    Ivo:

    Prachtige verhalen allemaal.. jammer dat het avontuur er al weer op zit.. een hele goede terugreis!! Geniet van jullie vlucht

  • 10 Mei 2018 - 15:57

    Wilma Van Iperen:

    Wij rijden hier rond in Schotland en ik kijk regelmatig naar jullie reisverslagen. Jullie zijn nu op weg naar huis. Weemoedig maar met zoveel mooie herinneringen. Goede reis en we zien ongetwijfeld binnenkort heel veel mooie fotos. Liefs, Rokus en Wilma

  • 10 Mei 2018 - 19:37

    Jeroen:

    Goede reis terug,
    Leuk jullie effe op bezoek gehad te hebben. Ik weet zekere dat deze reis de batterijen weer goed opgeladen heeft!
    Tot horens - van de familie Stein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 24727

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: