Di 8-5-18 waar slapen we vannacht???? - Reisverslag uit Alexandra Headland, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu Di 8-5-18 waar slapen we vannacht???? - Reisverslag uit Alexandra Headland, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

Di 8-5-18 waar slapen we vannacht????

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

08 Mei 2018 | Australië, Alexandra Headland

Om 10 uur vertrokken we weer richting Brisbane. We besloten om naar een camping te gaan die dichtbij Brisbane en ook vlakbi de dierentuin van de overledem krokodillenhunter Steve Irwing. We reden over de pacific midway ongeveer 139 km en kwamen vlakbij een prachtig hoge berg helemaal met de top in de wolken. We hebben besloten om in Alexandra headlands te gaan staan . Dit is niet zo ver van de dierentuin af en dan hebben we nog twee nachten redelijk in de buurt van Brisbane. Een mooie camping en meteen nog even naar het strand . Geweldige golven en surfers. Ik ben natuurlijk even wezen zwemmen , maar de branding is zo sterk dat ik er moeite genoeg mee had en het toch wel eng vond zo in mijn eentje zwemmen in die hoge golven.
Maar heerlijk warm water. Het regende wel veel de hele dag, We hebben gekookt en onder de achterklep het eten opgegeten omdat het zo nat was dat we niet buiten konden zitten.
Willem zag opeens een soort racoon!! En ook vliegende hond een vleermuis zag hij in de bomen. het is hier heerlijk rustig. Lekker genieten.

  • 10 Mei 2018 - 06:54

    Will Van Tienen:

    Geniet nog maar even lekker van de laatste tijd daar!
    Ik geloof wel, als ik jullie zo gevolgd heb, dat Ivo, Lous, Janneke en Rob jullie geen mooiere cadeau hadden kunnen geven!!!

  • 10 Mei 2018 - 14:39

    Ivo:

    Nou wil, wij hebben alleen maar een deel gespaard .. ze hebben zelf ook nog bijgespaard en zelf dit fantastische avontuur uitgestippeld en gepland.. doen ze goed onze paps en nams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 24734

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: