Wo 18-4-18 Yes we vliegen naar Alice Springs - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu Wo 18-4-18 Yes we vliegen naar Alice Springs - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

Wo 18-4-18 Yes we vliegen naar Alice Springs

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

18 April 2018 | Australië, Sydney

Heeeel vroeg waren we wakker. Om 6.15 waren we op het station om 7.15 op vliegvield, waar we om 8 uur door de douane etc waren. Om 9,30 vertrok het vliegtuig een737 van Quantas . Mooi veel beenruimte hadden we. We zaten achter de buissenis class . Je ziet dan het verschil in benadering en in versnaperingern haha.
Onderweg zagen we prachtige uitzichten. Veel rode wegen en hoge bergen, witte vlsakten, zout??

We genotern van de drie uur durende vlucht. En kwamen aan in een zinderend warm Alice Springs.
We hebben meteen geboekt voor heen en terug met shuttle bus die ons naar het Ibis hotel bracht. Nu echt een schoon appartement met eigen douche en heerlijk bed.
We zijn een stuk rondgelopen en hebben wat inkopen gedaan.
Daarna in een kringloopwinkel gezellig gerommeld en toen weer naar onze kamer. Al meteen onze rugzakken ingekapt en de tassen voor morgen klaargemaakt want om 4.45 worden we voor ons hotel opgehaald voor onze drie daagse tour , We hebben er heel veel zin in!
Zijn misschien drie dagen niet goed bereikbaar.
Wel in. Nood hoor!
Nou jullie horen het wel.
Groetjes van de aussies by mate!

• 18 April 2018 - 13:30

Annet:

Heel veel plezier in Alice Spring en genieten en de groetjes aan de schorpioenen!! Liefs Annet

• 18 April 2018 - 14:14

Rien Sagius:

Gaaf!!! hopelijk is het niet te heet om er van te genieten

• 18 April 2018 - 14:15

Marijke Roeven :

Hoi Betty en Willem
    Ik zie helemaal een glunderende Willem in het vliegtuig voor me. Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben. Geniet de komende 3 dagen. Ik wacht met spanning jullie verslag af. Xxxmarijke

• 18 April 2018 - 18:33

Simone:

Hallo betty & willem! Wauw wat zijn jullie een super gave Reis aan het maken en mooi te lezen hoe goed jullie je vermaken!Geniet ervan en bedanjt dat we even met jullie mee mogen gaan l iefs karin Simone en Lois x jes

• 18 April 2018 - 21:22

Kim:

Hoi Betty en Willem,
    Wat leuk om jullie verslagen te lezen, geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken! We reizen gezellig een klein beetje met jullie mee. Madelief heeft al op haar wereldbol gezien waar Australië ligt en ze is diep onder de indruk dat jullie zo ver weg zijn.
    Superveel plezier daar!
    Liefs van Jaap, Kim en Madelief

• 18 April 2018 - 22:13

Willy Schellekens:

Ha betty en Willem heel leuk om al jullie belevenissen zo op de voet te kunnen volgen kijk steeds na jullie berichtje uit heel gezellig heel veel plezier de komende 3 dagen en tot het volgende bericht.
    Liefs willy

• 18 April 2018 - 23:44

Henny:

Wauhhhh fantastisch al die verhalen. We hoeven ons niet af te vragen of jullie genieten....zie uit naar het verhaal over de 3 daagse reis

• 19 April 2018 - 00:44

Herman Claassens :

Hi Betty and Willem
    Great to see you are enjoying your trip.
    Looking forward to see you in our home in Carrs Creek ( Grafton NSW)
    Jut lets us know when you are on the way.

Love Herman and Deborah

• 19 April 2018 - 14:39

Conny:

Zo.... ik ben bij met jullie verslagen te lezen.
    Leuk om te lezen.
    Zo te horen is het daar goed toeven

• 19 April 2018 - 17:20

Janneke:

Veel plezier met jullie 3-daagse trip! Hoop dat jullie lekker zullen slapen in jullie anti ongedierte mini tentjes/slaapzakken :-) kus van ons!

• 20 April 2018 - 07:31

MarianHamelink:

Hoi Betty en Willem. Geweldig!! Ik ben heel benieuwd naar deze dagen!! Heel veel liefs. Marian

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.