19-4-18 Nu echt naar Uluru - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu 19-4-18 Nu echt naar Uluru - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

19-4-18 Nu echt naar Uluru

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

22 April 2018 | Australië, Alice Springs

Om 5.45 stopte er een busje. Onze rugzakken liggen hier in hotel in opslag. De rugzakjes nemen we mee en slaapzakken . We stappen in en er komen uiteindelijk nog meer mensen totdat we met 16 mensen zijn inclusief Jenna de gezellige leuke chauffeur/ reisleider. Spannend waar we uitkomen.
We gaan eerst naar de Uluru waar we onze ogen uitkijken zo groot zo prachtig!!!!!
Jenna kan mooi uitleggen en vertellen over de aboriginals en de gebruiken van hen. Ook bij de grot tekeningen weet hij veel te vertellen over wat hier gebeurd is.
Een dag vol heen en weer rijden tussen vliegveld ( nog meer mensen ophalen her en der die meegaan met de tour )garage ( onze stoere outback bus ging kapot en we moesten een grote touringcar ophalen.We sliepen in Swaggs in Airs rock camping. Helemaal blij en voldaan!

  • 22 April 2018 - 09:55

    Jeroen:

    Hartstikke mooi! Brengt herrinneringen terug toen ik in 1992 de rots opgeklommen heb! :)

    De groeten aan de Olga's

  • 22 April 2018 - 17:47

    Willy Schellekens:

    Ha betty en Willem, zo leuk om iedere keer weer jullie belevenissen te delen, weer uitkijken naar het volgende verslag,
    Dit wordt een reis om nooit meer te vergeten
    Super heel veel plezier
    Liefs willy

  • 22 April 2018 - 20:56

    Janneke:

    Volgens mij hebben jullie daar bij de Uluru super veel mooie dingen gehoord en gezien! Blij dat jullie het zo geweldig hebben!!! Veel plezier bij Brisbane!
    Dikke kus van ons!! X

  • 22 April 2018 - 20:56

    Janneke:

    Volgens mij hebben jullie daar bij de Uluru super veel mooie dingen gehoord en gezien! Blij dat jullie het zo geweldig hebben!!! Veel plezier bij Brisbane!
    Dikke kus van ons!! X

  • 23 April 2018 - 09:21

    Fred En Ellen:

    Hoi Betty en Willem.....moet toch wel een heel bijzondere ervaring zijn....zo'n 'bietjes rode' Ayers rock midden in de vlakte. Heel veel plezier op jullie boeiende vakantie. Groet Fred en Ellen.

  • 23 April 2018 - 21:49

    Carla:

    Ha Betty en Willem.
    Ik heb maar eens gezocht naar jullie want ik kreeg geen mail :( Heb nu alle reisverslagen gelezen en jullie hebben al veel gezien en gedaan, prima naar jullie zin volgens mij. Heerlijk genieten van deze reis.
    Heb ons nu toegevoegd aan de mailinglist dus moet t goed komen, ik kijk er naar uit.
    Groeten Henry en Carla

  • 23 April 2018 - 23:20

    Tine Roeleven:

    Wat leuk om met jullie mee te lezen. Ik ben stiekem een beetje jaloers hoor. Lekker genieten samen en pas goed op elkaar. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 24728

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: