laatste dag in Terry Hills - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu laatste dag in Terry Hills - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

laatste dag in Terry Hills

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

29 April 2007 | Australië, Sydney

We zijn vroeg opgestaan om naar het vliegveld te gaan omdat we niet zeker wisten of we de vlucht van morgen moesten confirmen. Mam was super zenuwachtig en darom zijn Willem en ik toch maar naar het vliegveld gegaan nadat we enkele telefoon nummers hadden geprobeerd te bellen en steeds alleen een computer kregen. Via mail doorgegeven dat we met deze vlucht mee zouden gaan, maar voor de zekerheid toch even naar de balie van Singapore Airlines gegaan en ja hoor alles is ok, we zitten naast elkaar met ons drieen en lekker bij het raam, zodat we nog veel kunnen zien.
Daarna verschillende bussen genomen om naar Terry Hiils te komen, en dat viel nog niet mee. Via bus naar Dee Why door naar Mona Vale en daar een taxi genomen naar Terry Hills waar we op bezoek zouden gaan bij de zoon van tante Joke, waar ons mam logeert.Rijkelijk laat kwamen we daar aan, maar het welkom was er gelukkig niet minder om. Herman ( Hemmie noemden wij hem vroeger) zijn vrouw Debby en later hun zonen Anders,Aaron en vriendin Susuca, waren er . Het was een gezellig samen zijn met lekker door Herman klaargemaakt eten,en lekker een wijntje en een biertje. Genoten hebben we ervan en ondertussen lekker gezellig praten. Terwijl het begon te schemeren reed Herman ons nog door het gebied wat erg mooi is en waar super mooie en dure huizen staan.
Nadat ons mam en tante Joke thuis afgezet waren zijn wij met de bus naar Central station gegaan waarna we nog voor een laatste keer hier in ons internet cafe zitten.We gaan voor de laatste keer hier ons theetje drinken en dan morgen om 11.30 met de shuttle naar het vliegveld.
We zullen een flinke poos onderweg zijn, zo'n 23 uren dus wel gaar zijn als we weer in Nederland aan komen.

Zo ik heb Betty even van haar stoel gekregen. Even nog vertellen wat hemmie heeft gekookt voor ons. Echt fantastisch. Hij had in de oven een lamsbout klaarliggen. Deze was ingewreven met olie honing en mosterd. Echt super. daar snijd je dunne plakjes van. Het bord had hij mooi gemaakt.
Het vlees met gebakken pompkin (pompoen)
Boontjes met spekjes(bacon) en tomaat.
Super lijkt een beetje op sajoer van boontjes.
Lekkere aardappeltjes in de schil plus uien, worteltjes plus erwtjes. Hij had er een lekkere saus bij gedaan. Hulde aan de kok. Daarbij had hij nog wijn over van een dure zending beetje rioga achtig maar dan boterzacht. Hemmie exporteert en importeert voedsel Zoals bij xenos en oil en vinegair, hij doet ook dingen voor woolworth en de bijenkorf.

Op het vliegveld nog leuke schema,s gespot Virgin vliegt hier met een schema zo mooi dat je er scheel van wordt. Zij heten hier virgin Blue. Mooi rood is niet lelijk.(voor de insiders) En de staart was ook rood(dit voor de insiders van de insiders).
Nou het zit er jammer genoeg weer op vanavond nog even napraten goed slapen, want dat kunnen we in het vliegtuig niet zo goed. Maar het was goed, en is ook weer leuk om de collega,s etc terug te zien. En onze famlie en vrienden. het lijkt wel een jaar geleden dat we vertrokken zijn. Alles is zo ver weg.
See you!!!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Gera K en collega Daniella alvast van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag morgen, en maak er een fijne Koninginnedag van allemaal ( zullen het Goffertpark wel missen)

• 29 April 2007 - 10:59

Joke VL:

Als jullie deze reactie lezen zijn jullie waarschijnlijk weer thuis, dus: warm welkom in Beuningen!!!
    liefs Joke

• 29 April 2007 - 11:12

Saskia:

Ik sluit me bij Joke vL aan. WELKOM THUIS! Weer lekker mooi groot huis met prachtige badkamer , keuken wc alleen voor jullie zelf. En een vertrouwd persoon dicht naast je in een heerlijk eigen bed. Met uitzicht op mooi park wat jullie eigen tuin schijnt te zijn! :) Geniet nog lang na van deze mooie reis. Bedankt dat we al die tijd jullie ervaringen mochten lezen. Dooeeii :D
    Niek, Leon en Saskia uit warm Nijmegen

• 29 April 2007 - 13:26

Ivo:

nou goede reis(als jullie dit lezen zijn jullie mischien al wel weer in beunigenuhuh) groeten ivo

• 29 April 2007 - 17:30

Jo En RJ:

Een hele goede terugreis en welkom weer in Nederland. Zal wel weer even wennen zijn!

Groetjes Robert-Jan en Jolanda

• 29 April 2007 - 19:13

Marijke Roeven:

Hallo Betty en Wil,
    De laatste loodjes dan nu. Ik wens jullie een hele goede reis naar huis. Hopelijk heb je geen appeltjes van oranje in je tas en geen speciale flessen thee want een gewaarschuwd mens telt voor twee.
    Ik hoop jullie aankomende week weer in levende lijve te zien.
    Groetjes Marijke

• 30 April 2007 - 11:16

Hoi Betty En Willem:

Jammer, jammer, jammer, maar het zit er weer op. Jullie zitten nu ergens hoog in de lucht 'back home' Hopelijk gaat de reis snel voorbij en zien we jullie terug in een zonovergoten Beuningen.
    We hebben genoten van jullie verhalen.
    See you

Welkom thuis!!!
    Groetjes, Ilse (de Olm)

• 30 April 2007 - 19:26

Wil Van Tienen:

Welkom thuis!!! Ik zal jullie wel missen, als je weer thuis bent, want net als ín mijn tijd in Australie'(eind 2000) was het contact van hier naar daar v.v. erg sterk!!!

• 01 Mei 2007 - 10:19

Jan,Jeroen & Kids:

Betty,Willem & tante Joke
    Geniet maar lekker na van jullie tijd hier in Australie. Het was erg leuk jullie op bezoek te hebben & een beetje van Sydney te laten zien.
    Willem; sorry van je Alfa _je kunt maar net zo goed de achterkant gebruiken om nog een keer te komen :)_.

Groetjes & geniet van je eigen bed _en je kleren in de kast in plaats van het koffer . . ._.

XXXOOO