vetrek naar nederland - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu vetrek naar nederland - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

vetrek naar nederland

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

02 Mei 2007 | Nederland, Beuningen

maandagochtend 30 april.
S,morgens opstaan en douchen alle spullen uit de lockers onder het bed vandaan. Een grote hoop van gemaakt en alles in de tassen. Veel weggedaan, allemaal dubbele folders etc.
Laatste ontbijt, laatse dingen bij de receptie. We worden bij YHA opgehaald, overkant van de straat. Er komt een airport shuttle bus voor ons. Hadden we afgesproken .Deze kwam zeer op tijd, waarschijnlijk rijden er honderden van deze busjes, je ziet ze de hele dag.(straks niet meer dan zijn we weer thuis.)Hemmie zal Mam op het vliegveld afzetten, tante Joke komt dan ook nog mee.
Vroeg op het vliegveld, en wachten op mam. Het is een groot vliegveld met allerlei terminals. Hopenlijk zet Hemmie Mam bij de goede af. Geen probleem natuurlijk hij kent hier beter de weg dan wij. En man arriveert op tijd en op de goed plek. NoG lekker koffie met de cholaatjes van tante Joke, nog even relaxed. Dan inchecken, wat wel emotioneel is , want dan moet je afscheid nemen.
Naar de vliegtuigen, alles goed, behalve Betty, bij de douane moest ze weer uit de rij en werd haar paspoort naar een kantoortje meegenomen.
We konden daarna gelukkig gewoon verder. Mam piept bij het poortje, het waren haar schoenen.
De vlucht was perfect 15.50 vertrokken en goede vlucht, voor Betty de laatste blikken vanuit het vliegtuig van Australie.en we moeten nog 20.000 kilometer.
Op Singapore overstappen, mooie luchthaven, mooie orchideeen in de hal.
Nog even lopen, goed voor de benen, en voor de bloedsomloop , Mam heeft een blauw bovenbeen, door de val op Watsons Bay. Gelukkig niet haar heup gebroken.
Lange vlucht terug naar schiphol. 13 uur vliegen we wisten niet meer hoe we moesten zitten, maar Betty en Mam hebben een tijdje lekker geslapen .Goed aangekomen op Schiphol 6.55 1 mei.
Treinkaartje kopen ,koffie bij Burger King en op de trein. De tassen waren niet om te tillen zo zwaar. In Ijmegen stond Jules al klaar op het perron en zijn we naar Grave gegaan.
Anke had koffie en lekkere taart. Op het balkon gezeten, Mam was blij dat ze er weer was. Anke heeft ons afgezet in Beuningen.Opruimen daarna 3 uurtjes geslapen en toen heel Hollanda een lekker frietje gekocht en even naar Ton en Ria, die zo fijn voor de planten en de vissen hebben gezorgd,ook weer erg leuk om die weer te zien, komende dagen zien we al onze andere vrienden ook weer. Moet zo weer aan het werk
ook weer goed. het was erg fijn om te doen. We hebben veel om over te praten en dingetjes doorsturen naar Australie.
Wie weet wanner we daar ooit weer komen. Maar dat gaat bij ons snel. Binnen een paar maanden kunnen wij dit regelen. (gezien deze reis) Maar dan moet het spaarpotje weer aangevuld worden. Dat duurt een beetje langer.
We hebben met veel plezier steeds onze site bij gehouden en vonden het super dat zoveel mensen onze avonturen mee hebben kunnen lezen, en ook de reakties waren voor ons superleuk.

Mam bedankt voor het idee om samen naar Austalie te gaan en voor een mooie terug blik in jou en mijn leventje en de mensen die daar een rol in hebben gespeeld en dat nu nog doen, liefs Betty

Allemaal bedankt en we hopen dat we nog eens zo'n super reis kunnen maken, dus wie weet tot een volgende keer, doei!!!!
Een dikke knuffel van Willem en Betty

For our Australian friends,

We had a wonderfull time in your ( And mine) country.
Had a lot of fun, enjoyed everything we saw with all the people and the beautiful things we could do together with all of you. It was very nice to meet so many new people and we hope that we will meet again. When you are in Holland, you know that there is always a place for you to stay, we will enjoy it if you'll stay with us.
Thanks very much and
See You!!!!!

xxxxx Willem and Betty

• 02 Mei 2007 - 12:27

Gonnie:

Welkom thuis allemaal

We hebben echt genoten van jullie site
    Heel fijn dat jullie zo'n mooie reis gemaakt hebben en heel veel genoten ook
    Jullie kunnen terug kijken op alles wat jullie beleefd en gezien hebben.

Groetjes René en Gonnie

• 02 Mei 2007 - 16:32

Joke VL:

Gebeld, en jullie niet thuis getroffen.
    Dus dan maar even een reactie op de site.
    Hartstikke fijn dat jullie weer veilig en wel in Nederland zijn!!
    Misschien spreken we elkaar nog, maar in ieder geval zien we elkaar a.s. zaterdag!!! Dus, tot dan.
    Liefs Minard en Joke

• 02 Mei 2007 - 19:55

Carola:

Fijn dat jullie zo genoten hebben en nu weer op eigen bodem zijn. Graag hoor ik er gauw meer van.

groetjes Carola

• 02 Mei 2013 - 22:32

Diny Kloosterboer:

Hoi Willem en Betty,
    Alweer 6 jaar geleden maakte je deze trip. Toch hoop ik dat dit berichtje bij jullie komt.
    Al een tijdje ben ik op internet aan het zoeken naar bekende mensen van mijn Nijmeegse tijd.
    Tussendoor denk ik nog steeds aan die goede tijd en al die lieve mensen waaronder jullie.
    Ben benieuwd of dit berichtje toch nog bij jullie kom.
    Hartelijke groet,
    Diny Kloosterboer

• 10 April 2018 - 07:57

Betty En Willem Hölscher:

Hallo Diny we vonden gisteren pas jou berichtje dus ook weer 5 jaren later. Laat nog eens iets horen dan kunnen we contact met je opnemen. Groetjes Willem en Betty