naar mijn geboorteplaats Hay - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu naar mijn geboorteplaats Hay - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

naar mijn geboorteplaats Hay

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

04 April 2007 | Nederland, Beuningen

Hoi allemaal
Dit is een probeersel om even te kijken of het gelukt is ,om berichten door te geven via deze site.
Nu begint het al te kriebelen bij ons.
over 4 dagen gaan we al vertrekken en er moet nog van alles gebeuren!!!!!!
Groetjes
Wil en Betty

  • 03 April 2007 - 22:58

    Marijke:

    Goed gelukt Betty, ik hoop dat we zo die drie weken contact kunnen houden.
    Kan me voorstellen dat je al een beetje kriebels in de buik hebt. Probeer er positieve kriebels van te maken en geniet van alle voorbereidingen.
    Liefs Marijke

  • 04 April 2007 - 04:38

    Saskia:

    Wij wensen jullie veel plezier down under. Over een paar dagen zien we dus foto's van jullie op bankje in Singapore. Met deze site laten jullie ons lekker meegenieten.Heel erg leuk dat dat kan.Liefs Ellen Niek Leon en Saskia.

  • 04 April 2007 - 07:13

    Trudie:

    Leuk om nu opnieuw een reisverhaal te kunnen volgen op de site. Veel succes met de laatste voorbereidingen en die kriebels horen daar gewoon bij. We hopen dat het een echte droomreis wordt. Heel veel plezier.

  • 04 April 2007 - 08:29

    Leon:

    Het aftellen is vast al een tijd geleden begonnen maar jullie reis gaat nu heel snel beginnen. Het wordt vast een enorm leuke ervaring. Success met de laatste loodjes van de voorbereiding en een heel fijne tijd. Groeten uit Engeland.

    Leon

  • 04 April 2007 - 08:46

    Janneke:

    heeeee oudertjes!!
    nou zoals jullie zien is het dus gelukt met versturen. :-)
    we zien jullie het weekend voor jullie eerste deel van de reis, naar nijmegen station! haha!

    knuf janneke en rob

  • 04 April 2007 - 09:14

    Jo :

    Hallo Betty en Willem,
    Hoop dat jullie een geweldige tijd zullen hebben in Australie. Ik wens jullie veel avontuur en dat je los komt van de regelmaat van het "gewone leven".

    Hartelijke groeten,

    Jo

  • 04 April 2007 - 09:29

    Gerda En Henny:

    Hoi Betty en Wil

    Geniet ervan en fly away naar het prachtige Hay in Australie. Veel plezier en we volgen jullie belevenissen via deze site.
    ps. Neem extra geheugenkaartje mee voor de foto's

  • 04 April 2007 - 09:56

    Jessica:

    Hoi Betty en Willem,
    Heel veel plezier in Australie en geniet ervan want zo'n reis maak je nooit meer!!!
    Maak veel foto's zodat we deze een keer kunnen bewonderen.


  • 04 April 2007 - 10:42

    Wilma:

    Hoi Betty en Willem, bij mam. Wij wensen jullie een heel fijne reis, en mam ook, dus hé. Geniet ervan.

  • 04 April 2007 - 11:34

    Jack En Ria:

    Hoi wij waren even niet mee, maar even reacties gelezen. Begrijpen dat jullie naar Australië gaan. Heel veel plezier en geniet ervan
    groeten Jack en RIa

  • 04 April 2007 - 11:45

    Marcel H:

    Hoi Willem en Betty, wij hebben even geen computer, omdat hij weer kapot is.
    Ik lees jullie mail nu momenteel in st Robert in Missouri USA. Maar ik zal het vanavond over brengen aan Christine.
    We hebben jullie vaak gebeld, maar niemand thuis.
    Christine zal jullie proberen te bereiken.
    Alvast van mij een hele fijne reis en heeeeeeeeeel veel plezier. Een goede tip! Neem aub veel te lezen mee voor in het vliegtuig! Dat zal een pittig lange vlucht worden voor jullie!

    Groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Marcel (Jullie broer en zwager)

  • 04 April 2007 - 12:48

    Cora:

    Wat leuk! ben benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken en wens jullie een goede reis toe!!!tot hoors (mails)

    Groeten van cora

  • 04 April 2007 - 14:47

    Joke Van Lith:

    Ha wereldreizigers, het komt inderdaad snel dichterbij!!!
    Ben je vrijdagavond thuis Betty, dan kom ik je nog een goede reis wensen!!!
    liefs, Joke

    PS: het is dus goed gelukt met de site.

  • 04 April 2007 - 14:55

    Tineke En Piet:

    Hallo reizigers, wij wensen jullie een heel goede reis en....we hebben ook al twee anderë "waar ben jij nu''Lieve groeten van ons.

  • 04 April 2007 - 16:27

    RJ En Jo:

    Leuk om nu JULLIE reis via deze site te volgen!! We hebben ons alvast op de mailinglist gezet. Ontzettend veel reisplezier gewenst, snuif het op en enjoy mates! Oh ja, vergeet in Singapore Little India en Chinatown niet!

    Groeten Robert-Jan en Jolanda

  • 04 April 2007 - 17:50

    Joke De Heij:

    Hoi lieve mensen, ik wil jullie heel veel plezier wensen en geniet van alles wat jullie meemaken. Hopelijk zitten jullie niet teveel achter de computer en het fototoestel. Geniet van de mensen en elkaar en de natuur.
    Gr Joke

  • 04 April 2007 - 19:10

    Schoon Zoon(tje):

    hal

  • 04 April 2007 - 19:13

    Schoon Zoon(tje):

    hallo schoonouders,

    leuk idee dit hou je het thuisfront mooi op de hoogte.
    We willen alles weten haha.
    Ik hoop dat jullie het leuk krijgen en hele mooie dingen zien.
    Geniet er van en kom nou is een keer helemaal tot rust.
    veel plezier en willem goed kijken he op schiphol. hahahh.

    spreek jullie snel.

    gr rob

  • 04 April 2007 - 19:22

    Lieke:

    Leuk om jullie avonturen te mogen volgen, ik kijk dan ook uit naar jullie verhalen en foto's. Nu de laatste spullen inpakken en dan... wegwezen! Heel veel plezier, Liefs Lieke

  • 04 April 2007 - 20:09

    Karel En Harriët:

    Beste Betty en Willem, Wat spannend dat jullie al zo snel naar Betty haar roots gaan kijken. Wij wensen jullie veel plezier en een hele goede reis. We gaan jullie beslist via deze site volgen.
    Gr uit Deurne.

  • 04 April 2007 - 21:18

    Miranda:

    Heel veel plezier met z'n 2 en ook met z'n 3.
    Leuk dat we mee mogen genieten met iets van jullie.
    Groetjes

  • 05 April 2007 - 15:00

    Simone:

    Gelukt!!! heel leuk!!
    Heel veel plezier samen met de laatste voorbereiding.
    Toppie om zo bij te houden hoe het met jullie gaat!
    Een goede reis! & een veel toffe tijd samen,geniet ze!!
    Groetje simone & karin!

  • 06 April 2007 - 08:22

    Ilse:

    Hallo Betty en Willem!
    Heel veel plezier in Australie!!!
    Dat jullie heel veel leuke dingen mogen meemaken, mogen zien en mogen doen!
    Ik ben erg benieuwd naar jullie avonturen, ga dus geregeld kijken op jullie site...
    Have fun en alvast een goede reis!
    Groetjes, Ilse

  • 07 April 2007 - 11:54

    Theo En Francis:

    veel plezier down under,wij passen op beuningen boven.

  • 07 April 2007 - 21:08

    Marian:

    Hee hallo
    Morgenochtend ben ik waarschijnlijk nog niet wakker om 7.30 uur. Zoals je ziet doet de computer het weer!!!!!!!
    Hee luitjes, heeeeeeeel veel plezier met zijn drietjes. Goede reis en geniet ervan, maar dat is jullie wel toevertrouwd.
    Veel liefs,
    Marian en Johan

  • 26 April 2007 - 19:37

    Ivo:

    hallo ff thuis tussen een paar ritten door.. nou noe wat een belevingen weeer zeg... goed beschreven allemaal ik heb het gevoel dat ik er zelf ook een beetje bij ben.. ben nu wel heel erg nieuwschierig geworden want het klinkt allemaal wel heel erg prachtig allemaal.. proost ik neem ook nog ff een wijntje(uuuh kopje thee uhuhu) op jullie.. geniet ervan .ook jellie laatste paar daagjes daarzo... wat vliegt de tijd onnie?.... nou groetjes doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 24850

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: