nog 2 nachtjes ,en dan! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu nog 2 nachtjes ,en dan! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

nog 2 nachtjes ,en dan!

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

06 April 2007 | Nederland, Beuningen

Het kriebelt steeds meer, nog maar 2 nachtjes slapen en dan gaat het toch echt gebeuren.
Op zondag ,als iedereen paaseieren aan het zoeken is gaan wij de lucht in.
Om 11.55 gaan wij met Singapore airlines vlucht nummer sq323 vanuit Schiphol naar Singapore vertrekken.

  • 06 April 2007 - 15:49

    Marcel H:

    Hallo Broer en (schoon)zus!
    Ik zit Nu bij USO (united sevice organisations)in st Louis. Daar kun je als militair even verblijven op het vliegveld, om bv te wachten. Alles is hier gratis. Eten, drinken,internetten etc. Er staan soort slaapbanken en er staan een paar gitaren en een piano. Dat is heel erg leuk en als je weg gaat stop je een paar dollar in een pot. Dus zie ik even op jullie site! Leuk hoor! Ik zou wel mee willen. Australie staat al heel lang op ons lijstje en ik vrees dat het er nog lang op zal blijven staan.
    Maar jullie gaan in iedergeval lekker genieten!
    Nogmaals Heel veel plezier! Reizen is MACHTIG MOOI!(behalve in het vliegtuig! DAT IS ONTZETTEND SAAI!!!!!!)

    Groetjes! MARCEL


  • 06 April 2007 - 21:01

    Ton En Ria :

    Heb sleutels en adressen.
    We zorgen voor jullie spulletje in Nederland. Heeeeel veel plezier en genieten, we leven met jullie mee en zullen jullie goed in de gaten houden via deze gave site.

    groetjes ton Ria Iris en Lore.

  • 06 April 2007 - 21:31

    Marijke:

    Hoi reislustigen,

    Wij tellen met jullie mee en denken tijdens ons paaseitje aan jullie. Heel veel plezier en leuk dat we zo kontakt kunnen houden.

  • 07 April 2007 - 08:24

    Rien En Annemiek:

    wij wensen jullie een goede vlucht een prachtige reis en een behouden thuiskomst over 3 weken. Heel veel groeten Miek en Rien

  • 07 April 2007 - 10:53

    Anja En Hans:

    Hoi Betty en Willem,
    Eten jullie maar geen paaseieren. Dat kun je de medepassagiers niet aandoen. Hele goede reis en geniet daar in down-under.
    Groetjes Anja en Hans

  • 08 April 2007 - 19:56

    Familie Bosman:

    maak er een hele mooie vakantie van. groetjes henk en corrie, nicole en paul, jessica en walter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 24857

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: