Reis Singapore en 1e dag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu Reis Singapore en 1e dag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

Reis Singapore en 1e dag

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

09 April 2007 | Nederland, Beuningen

Hallo allemaal
ja hoor wij zijn in Singarore . We zijn gelukkig zondag om 7.25 in Nijmegen aangekomen en konden precies op tijd vertrekken , met een ongerustte mam die in spanning zat te wacten.En toen kon onze reis eindelijk beginnen.
rustig en op tijd waren wij op schiphol om 9.15 en daarna lekker koffie drinken en om 11.55 konden we het vliegtuig eindelijk in en een 777 zijn wij met Singapore airlines gevlogen.
Een fijne reis, met veel lekker eten en drankjes en een prive tv waar je ook kon zien waar we warenBoven de woestijn, Teheran en Rusland, allemaal prachtig!!.Om 6.00 uur kwamen we aan in Singapore, waar we meteen met een taxi naar ons hotel werden gebracht.
Het albert Court hotel. Prima kamers .Lekker even geslapen en meteen op pad naar Slim city ( Electronica tower)in little India geweest.
Nu gaaan we naar de Botanic garden en verder genieten.
Groetjes Mam, Willem en Betty

• 09 April 2007 - 09:19

Janneke:

hallo hallo!

fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen!!heel veel plezier in singapore!! was super gezellig het weekend!!
    liefs janneke en rob

• 09 April 2007 - 10:00

Henny En Gerda:

Fijn dat de vlucht zo goed was. Niet te lang zoveel uur vliegen? Mooi hotel zo te zien op internet. Lekker zwembad er bij. Geniet ervan en morgen weer een goede vlucht naar Australie

Groetjes

• 09 April 2007 - 10:02

Wil Van Tienen:

Klinkt, vanaf dat je in de trein zat, relaxed! Genieten maar!!!

• 09 April 2007 - 11:01

Ivo:

hallo... mooi hoor.. geniet er maar lekker van... gr ivo.. pas.. mam je had janneke in je haast ook nog gedag gezegd hoor huhuhu.. gr ivo

• 09 April 2007 - 11:03

Gonnie:

Hoi vakantiegangers

Kei leuk om zo alles te volgen wat jullie
    gaan doen, geniet er maar fijn van
    Ook fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn

Groetjes Gonnie en René

• 09 April 2007 - 11:17

Jessica + Familie:

nou dat klinkt allemaal wel goed. genietse in singapore
    groetjes van ons allemaal.

• 09 April 2007 - 12:04

Tineke Piet:

Hartstikke fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad, genieten nu maar!!! HARTELIJKE GROETEN !Joke hou je goed he!!!! Liefs Tineke Piet./

• 09 April 2007 - 13:48

Elisabeth En Mario:

Hallo Betty en Willem
    Van Joke jullie adres gekregen,om jullie te volgen.
    Allereerst een heel fijne vakantie gewenst.We gaan jullie volgen.
    Geniet volop
    Groetjes uit Nijmegen

• 09 April 2007 - 15:11

Marian:

Mooi dat jullie tot nu toe een fijne reis hebben!! Leuk om het zo te kunnen volgen. xxxxxxxxMarian

• 09 April 2007 - 17:35

Carola:

Hoi Hoi, blij te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. En volgens mij hebben jullie alles mooi gepland zodat jullie het uiterste uit deze reis gaan halen. lekker genieten nog

• 09 April 2007 - 17:42

Joke Van Lith:

Ha lieve luitjes, fijn dat dit deel al prima verlopen is. Heb gisteren veel aan jullie gedacht en over jullie gesproken met ma en de jongens. Hoe is het met de warmte? Hier is het heerlijk weer, helaas morgen werken......tot het volgende bericht!! Liefs Minard en Joke

• 09 April 2007 - 18:48

Marijke:

Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan. Volgens mij hebben jullie van de reis genoten, het is wel een lange zit in het vliegtuig maar als alles zo luxe is valt het allemaal wel mee. Geniet van jullie hotel en de omgeving en probeer de rust te nemen om alles goed in je op te slaan.
    Kusjes Marijke

• 10 April 2007 - 10:43

MarcelH:

Te gek!
    Groetjes van Christine, Kellen en Marcel

• 10 April 2007 - 21:32

Saskia:

Super dat smsje wat we kregen toen jullie instapte op 8-4. Kom net terug uit Engeland en zie dat de site goed loopt. Jullie vliegen nu weer bijna naar Australie. Willem van Singapore Airlines heb je nog niet zoveel. Niet alles meenemen uit het vliegtuig ;) dooeeiii Saskia