Laatste dag Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu Laatste dag Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

Laatste dag Singapore

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

10 April 2007 | Singapore, Singapore

Hot en wet. Geweldige stad Singapore. Zijn rond wezen lopen,de moeder van Betty doet geweldig haar best om alle horrelbel dingen die we doen mee te maken.
Lekker eten bij een hawker restaurants. Alle nationaliteiten bij elkaar op een pleintje. Je bestelt voor een paar dollar een gerecht. Geweldig had hier erg naar uitgekeken. Johan je had gelijk geweldig om te doen. Veel plezier volgende week want dan zit jij weer in Signapore Good luck Even voor Mario en Fred en Rien Naast het hotel, nee he een modelbouw winkel!!!
Niks gekocht knap he.
We hebben rond gelopen in de stad en hebben een bus naar Botanic Garden genomen.Het was erg warm Ik(willem)vond dit erg lekker maar de moeder van Betty vond het zwaar. Botanic Garden erg mooi en indrukwekkend tropische planten en de temperatuur ook tropisch. Veel westerse joggers Dacht gelijk aan Johan, Jij loopt daar ook he.
Zijn daar gebleven tot het donker werd. Allemaal mooi verlichte planten. De krekels gingen erg hard tekeer. Echt keihard maar erg indrukwekkend.
S,avonds in het hotel gegegeten op verzoek van Moeder. ook erg lekker. We hebben Little India gezien, erg mooi, zeker de tempels, voor jou saskia, jij gaat dit jaar ook met leon naar Singapore. Ik praat je wel bij Je zult het geweldig vinden. Een tour gemaakt om heel Singapore even langs te laten komen.
Was het al weer voorbij en moesten we een geweldig landje ( iets groter dan Texel) 20 km van Indonesie (onvoorstelbaar) weer verlaten.
De laatste avond hadden we nog een extra geheugenkaart nodig voor de camera hebben op slim lim square gekocht. Ook hebben we daar een opzetlens voor de camera gekocht.Wat kun je daar een electronica kopen zeg
Toen we daar heen gingen moesten we door een tropische bui heen .
Groetjes Willem Betty en de moeder van Betty Wordt vervolgd

• 12 April 2007 - 05:06

Saskia:

Super jullie halen het maximale eruit. In Australie is het koeler. Ben benieuwd hoe de reis ernaar toe verlopen is. Weer vertroeteld door de Singapore Airlines? Hier wordt het zomerweer de komende dagen.En er is een prinsseje geboren. Morgen weten we hoe ze gaat heten. Nou dooeeii

• 12 April 2007 - 14:33

Marcel En Christine:

Groetjes uit Belgie
    We zitten in de bibliotheek om jullie reis bij te houden
    Spannend hoor.
    Het weer is hier prachtig.
    Niet te warm en toch een T-shirtje aan.

We zijn lekker aan het fietsen.

Veel plezier verder hoor.

Groetjes en een knuffel van Kellen.

• 12 April 2007 - 14:43

Marcel En Christine:

Groetjes uit Belgie
    We zitten in de bibliotheek om jullie reis bij te houden
    Spannend hoor.
    Het weer is hier prachtig.
    Niet te warm en toch een T-shirtje aan.

We zijn lekker aan het fietsen.

Veel plezier verder hoor.

Groetjes en een knuffel van Kellen.

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.