maandag en dinsdag16 en 17 april - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu maandag en dinsdag16 en 17 april - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

maandag en dinsdag16 en 17 april

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

17 April 2007 | Australië, Sydney

ja hoor daar zijn we weer!
Maandagochtend om 10.00 uur vertrokken we met de trein via Kiama naar Bombaderry, waar Noelene and Eric ons om 12.30 met een grote Toyota kwamen ophalen, een fijn weerzien .
We reden meteen door naar een fantastisch uitzichtpunt( Cambewarra) hoog boven op een berg. Mam trakteerde op een lekkere lunch en cappucino, (daar waren we wel aan toe na zo,n treinrit van een paar uren, langs mooie baaien.)
het was mooi warm weer ,maar wel wat heiig. Daarna langs Kangaroo Valley waar een zoon van Eric een huis heeft, en verder langs allerlei beaches, waar we pelikanen zagen, op,in en boven het water.Noelene en Eric hebben een prachtig huis in Callala bay.eerst lekker koffie en daarna een superlekker kip, rijst gerecht met veel rauwkost en een lekker glaasje wijn erbij.Wij hadden gezellig met Eric zitten kletsen en Eric was zo lief om onze foto's op een cd te branden, want ja hoor er waren wederom zo,n 300 foto's op de camera. Er is ook zoveel moois te zien. Ook heeft hij een programma op de cd gezetpicassa2 waar je de foto's mee kunt bewerken, zodat ze mooier en duidelijker worden. Thank you very much Eric!!!!
We hadden samen een eigen slaapkamer, ook ons mam , en een badkamer en toilet voor ons drieen, dus super relaxed.
Rond 22.30 gingen we naar beb, Willem had 1 sigaretje buiten grookt, dus is aan het afkikken. We hebben als rozen geslapen en om 7.45 stonden we al weer onder de douche. Eerst een lekker ontbijtje en daarna meteen weer mooie stranden bekijken . We zijn met ons drietjes langs het strand van Callalabay gelopen en met een beetje zoeken vonden we het huis terug, waar de lunch alweer klaarstond, wat een verwennerij is dat toch steeds.
Om 12.30 bracht Noelene ons weer naar Bombaderry station, waar om 13.13 uur de trein weer vertrok naar Sidney central station.Het was een warm afscheid, hoop dat we haar nog eens terug zullen zien.Het was overvol met vele Chinezen die ook naar Sidney moesten.
Om 16.15 waren we weer in Sidney, waar we onze trip naar Hay hebben geboekt ( en betaald)voor a.s. maandag heen en woensdag terug hebben.
We hebben voor zondag nacht een nacht voor ons mam in ons hostel geboekt omdat we dan al om 7.45 s' ochtends met de trein naar Hay gaan, en anders moet ze wel erg vroeg opstaan vanuit Deewhy.Daarna met veel moeite heeft ons mam een mail in het internet cafe kunnen versturen, proficiat Ome Tinie.
En wij hebben nu nog 3 minuten voor het cafe dicht gaat. Dus weer geen foto's want dat kost toch wel veel tijd, en we hebben het snoertje van de camera ws in Callalabay laten liggen,
Groetjes en kisses and hugs from Willem and Betty

ps Grean wel te laat maar toch nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Jeroen, leuk bericht van de Quantas poster.
Marcel wil je aub de groeten doen aan pap en mam?
En gelukkig hebben we toch het snoertje van de camera gevonden onder in de tas, dus nu zijn eindelijk de foto's doorgestuurd naar de site, dankzij Jeroen en Jolanda en Robert Jan, eg bedankt hoor.
Liefs van ons , wat een geluksvogels zijn we toch dat we dit hier nu allemaaal kunnen meemaken!!!!!

• 17 April 2007 - 10:45

Saskia:

Wat knap van jullie Mam om een mailtje te sturen.Fantastisch ook hoeveel tijd jullie erin steken om ons mee te laten genieten.:)

• 17 April 2007 - 10:57

Marijke Roeven:

Hallo wereldreizigers,
    Leuk zo vlot al weer een nieuw avontuur van jullie te lezen. Volgens mij zijn jullie dadelijk bekaf van al die nieuwe indrukken. Plan ook een keer een rustdagje in want anders raak je nog oververmoeid. Hoewel.............jullie energie kennende.
    Gauw tot schrijfs.
    Liefs Marijke

• 17 April 2007 - 16:48

Joke (vL):

Ha wereldreizigers, zijn Jeroen en Eric kinderen van tante Joke? Om het een beetje te plaatsen, voor jullie zijn het al nieuwe vrienden maar hier.....afijn, goed te lezen dat jullie een druk programma hebben. Voor zo'n reis en zo'n mooi land mag je het 3 weken beredruk hebben. Ik kijk weer uit naar het volgende bericht met foto's...liefs xxx Joke