woensdag 18 april kuieren in Sidney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu woensdag 18 april kuieren in Sidney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

woensdag 18 april kuieren in Sidney

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

18 April 2007 | Australië, Sydney

Ha allemaal
vandaag zouden we eigenlijk naar Bondi beach gaan. Eerst een lekker ontbijtje gehad , daarna hebben we een ander internet adres gevonden waar we eindelijk onze foto's op de site hebben kunnen zetten van de afgelopen week.
Leuk om te zien wat dan zo'n site nog meer gaat leven. Wij hebben er zelf ook lol in om te schrijven wat we allemaal meemaken. Nou vandaag hebben we alleen lopen luieren en kuieren door Sidney, naar Woolworth geweest en we hebben het Rockcafe gevonden waar we super lekker hebben zitten eten, tussen vele gouden platen van John Lennon , Elvis presley en Kiss , Fleetwood Mac en vele anderen, Marcel nou weten we hoe dat voelde toen jij in Amerika in het cafe was, voelt super aan.
Ik wilde graag nog naar de toren van centrepoint, maar het was al donker( hier is het om 18.oo uur ineens pikdonker) Als Willem durft gaan we een andere keer om 17.oo uur zodat we eerst in het licht kunnen zien wat er beneden en rond om ons heen allemaal te zien is en daarna de stad mooi verlicht zien, lijkt me geweldig!
Zo meteen gaan we lekker weer wat drankjes kopen op ons vaste adres en nem,en we lekker weer wat kopjes thee en een mooi boek erbij, wie doet ons wat, super genieten hier .
Er komen steeds meer nationaliteiten in ons hostel en het wordt drukker. Italiaan, Engelsen. Duitsers, uit Israel en veel Chinezen of vietnamezen.Nou een fijne avond en tot mails allemaal.

Willem en Betty

  • 18 April 2007 - 11:28

    Niek En Saskia:

    Heel kort want Niek moet op computer. Leuk die foto's. Na de theetjes zullen jullie nu wel lekker slapen :D :P

  • 18 April 2007 - 11:35

    Miranda:

    Jasses, dat ziet er lekker uit!!!!!!!!!!
    Maak maar geen foto's meer van eten, brengt me op slechte ideeen.
    Maar doe het rustig aan en blijf genieten, zeg het ook een paar keer hard op.
    Nog veel plezier.

  • 18 April 2007 - 15:11

    Joke (vL):

    Zo iets leuks te vertellen: Anne van Egmond werkt bij mij op de afdeling en haar ouders wonen naast jullie!!! Zij zagen mijn naam bij de adressering staan. Grappig he. Zojuist alle foto's uitgebreid bekeken en dat ziet er allemaal super uit. Wat een ander land dan Nederland. Ik kijk weer uit naar jullie volgende berichtje. Vrijdag t/m maandag met de tennismeisjes naar Ameland, dus het zal even stil zijn aan deze zijde. xxxx Joke

  • 18 April 2007 - 15:13

    Marian:

    Hai. Een paar daagjes geleden dat jullie iets van mij hebben gehoord. Ik ben lekker 4 daagjes nar de Ardennen geweest, Nordic Walken. Met 20 vrouwen en een man. Het was reuze gezellig. Veel tochten van een paar uur gemaakt, moeilijk, klimmen en leuk. Ontzettend veel gelachen, heerlijk!!!!
    Verder gisteren Joost verhuisd. Heeft een kamer gekregen bij vrienden van Ruud en Marijke. Een hij heeft een oprotpremie gekregen van zijn vorige huisbaas. Heb daar geslapen, onverwacht, want ik was zo moe, dat Joost en Carine het niet meer verantwoord vonden dat ik terug reed.
    Maar leuk, jullie verhalen. Krijg ook al weer zin in een "grote reis", maar ik ben nog niet aan de beurt. Mij hoor je niet klagen hoor!!!!!!
    Wat betreft die "theekopjes": een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken, is wat mij te binnen schoot. Jullie blijven echte hippies, stiekum toch doen wat je zelf wil!!!!!
    Ik voel wat dat betreft helemaal met jullie mee, had ongetwijfeld voor dezelfde oplossing gekozen. Ohoh.
    Veel liefs, xxxxxxxxxxxMarian

  • 18 April 2007 - 18:12

    Marijke Roeven:

    Hallo vakantiegangers,
    Wat een gezellige dag is het voor jullie geweest vandaag. Ik heb genoten van de prachtige foto's. Leuk hoor om het allemaal zo te volgen. Ik ga deze pagina doorsturen naar Diana want die wilde ook graag lezen dat jullie zulke theeleuten geworden zijn.
    Ik kijk uit naar het volgende bericht.
    Doei doei
    Marijke

  • 18 April 2007 - 19:56

    Anja En Hans:

    Leuk jullie verhalen te lezen en nu compleet met foto's. We merken dat jullie ontzettend genieten en veel zien. Dat wordt een lange eerste damesavond wanneer jullie weer terug zijn.
    Veel plezier nog.
    Groetjes Anja en Hans

    PS: onze Amalia, Alexia, Ariane en Alexander groeien als kool

  • 18 April 2007 - 21:03

    Marjan:

    Hoi Willem en Betty, wat heerlijk om te lezen dat jullie het goed hebben daar! Klinkt ook alsof jullie al heerlijk in de rust en de vakantie gezakt zijn. Ik wens jullie nog meer van dat alles. Hier is alles prima. Grote groet, Marjan (de Olm)

  • 18 April 2007 - 21:24

    Karel En Trudie:

    Leuke verhalen, en mooie foto's. Wat kun je in een paar dagen veel meemaken en zien. En het is duidelijk, jullie genieten!! Ook zo'n rustig aan dagje is niet verkeerd om alle indrukken even te verwerken. We zien uit naar het volgende verhaal. Groetjes.

  • 19 April 2007 - 16:05

    Ton:

    Ik wist niet dat je zo van thee hield, Willem?

  • 20 April 2007 - 09:58

    Tineke En Piet:

    Hallo alle drie, Gisteren met Riekie alle berichten en foto's van jullie reis gezien, ze vond het erg leuk en ik doe bij deze de hartelijke groeten van haar en een heel fijn verder verblijf daar!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 24851

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: