Ferry hoppen Zondag 22-4 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu Ferry hoppen Zondag 22-4 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Betty en Willem Hölscher - WaarBenJij.nu

Ferry hoppen Zondag 22-4

Door: Betty en Willem

Blijf op de hoogte en volg Betty en Willem

22 April 2007 | Australië, Sydney

Hoi allemaal
Wij, mam , Willem en ik zitten even uit te rusten in ons internet cafe.
Hebben veel met allerlei ferry's gereisd en veel mooie dingen gezien. Ons mam kwam vanavond met de bus naar Central station en logeert vannacht bij ons in ons hostel, wat een kanjer he!
We gaan morgen vertrekken naar Hay, dus al vroeg vertrekken, om 7.45 met de trein, dus vroeg op. Gaan nu nog lekker een kopje thee drinken en dan onder de wol. Dag allemaal

Willy super goed dat je oma wordt, wat zul je trots zijn!!!

Ivo bedankt voor je mail, komt goed uit!!
Janneke bedankt voor je sms en een heel fijne vakantie. Groeten aan jullie drietjes van Oma
Gonnie veel plezier met je ballonvaart, zal vast super zijn.


Hoi Saskia Leon en Niek.
Vandaag zijn we met de ferry naar Watson bay geweest, daar zijn we niet uitgestapt maar wel even aan jullie gedacht. Jullie hebben hier lang geleden in een huis gelogeerd. We hadden een snelle ferry. ook zijn we naar darlington Harbor geweest(wel uitgestapt)geweldig om dat te zien, ook erg gezellig. Vanavond hebben we dat met mam overgedaan maar dan alles verlicht. geweldig om te zien. het regende en onweerde hier behoorlijk. Morgen gaan we Naar Hay, dus weer vroeg opstaan. Vertellen daar later weer over.

Groetjes van ons aan iedereen.

Groeten
mam Bettty en Willem

  • 23 April 2007 - 12:16

    Marian:

    Hallo daarginds,

    Even een paar mailtjes van jullie gelezen en foto's gekeken.Wat is het mooi daar!! Heerlijk. En vandaag dus naar Hay. Kun je eindelijk eens zien waar je geboren bent Betty!! Leuk is het he, dat je zoveel mee maakt in een paar weken?? Ik vind dat altijd zo bijzonder. Ik verheug me erop datwe in mei weer samen "een kopje thee" kunnen drinken na het sporten.
    Groetjes aan jullie mam.

    Veel liefs,
    Marian

  • 23 April 2007 - 13:49

    Annet:

    Hoi lieve mensen,
    Zit tussen de vakantiewas door jullie berichten te lezen en mooie foto's te bewonderen. Jullie hebben het echt geweldig he? En nu dus in Hay. (Mam heb je een beetje geslapen?) Ben benieuwd hoe jullie het daar zullen vinden zo midden in the bush. Blijven genieten he. Volgens mij moeten jullie bij thuiskomst nog een week vrij om bij te komen!
    Mam doe je bij terugkomst uit Hay de groetjes aan tante Joke.
    Trouwens, ik wist niet dat jullie zulke "theeklanten" zijn!

  • 24 April 2007 - 07:18

    Jessica:

    hoi betty en willem.. alles goed daar? met mij wel. het skielleren vrijdag was ook erg goed gegaan.. en we missen je wel hoor willem. maar wat ook leuk was er waren 2 nieuwe mannen en die konden er niks van en die gingen toen bij mij in de groep omdat de rest na buiten ging. 1 meneer was hier al een keer geweest en vroeg zich af of jij weg was gegaan. ik zo nee hij is even lekker op vakantie en komt dan weer terug.. Nu wouw ik even vragen namens die meneer. waneer je weer komt skielleren willem?
    ik hoor het wel.

    nou nog heel veel plezier daar en maak er nog maar een hele mooie vakantie van
    groetjes jessica

  • 24 April 2007 - 17:41

    Joke VL:

    Zo, 4 berichten gelezen na een heerlijke korte vakantie op Ameland. Ook mooi hoor!! En nu zijn jullie dan in Hay, waar het eigenlijk om begonnen is. Ik ben zo benieuwd hoe je dat ervaart Betty. Jullie hebben nu al zoveel meegemaakt en nog een week(je) te gaan.
    Mooie schoenen Willem!!! Groetjes aan mam en tot de volgende keer!
    Liefs Joke

  • 24 April 2007 - 20:28

    Marijke:

    Hoi lieve vakantiegangers
    Vandaag weer eens even bijgelezen, er was iets mis met onze computer. Leuk om jullie verhalen geillustreerd met foto's te zien. Ik ben blij dat het goed met jullie gaat!
    We zullen morgen de dames van de fitness effe bijpraten!
    Geniet er nog lekker van!
    Lieve groetjes,
    Marijke

  • 25 April 2007 - 15:12

    Ton En Ineke:

    Hallo 'tegenvoeters'!

    Vandaag hebben wij een heel vakantiealbum vol verhalen en foto's van jullie gelezen en bekeken. Klinkt fantastisch en ziet er geweldig uit allemaal.
    Als het teveel wordt om 'bij te benen' zijn wij wel bereid om jullie te komen aflossen hoor! (geintje!)
    Geniet er nog goed van! Ook met een lekker Australisch wijntje op z'n tijd enne..
    wij zullen er hier 'aan gene zijde van down under' ook maar eentje op jullie gezondheid nemen: Cheers!!

    Heel veel groeten voor jullie alledrie,

    Ton en Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty en Willem

Nadat ik 50 jaar geleden in Hay ( Australie) ben geboren, ga ik samen met mijn man Willem en mijn moeder Joke terug om te kijken en te voelen waar ik geboren ben. Wie zin heeft om ons avontuur mee te beleven kan aanklikken op de site. Ik hoop dat wij een fijne tijd krijgen met veel mooie momenten en fijne en nieuwe mensen om ons heen. Kortom een reis om niet meer te vergeten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 24847

Voorgaande reizen:

08 April 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

11 April 2018 - 30 November -0001

Na 11 jaar weer terug naar Australie

Landen bezocht: